به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

5 دلیل برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

5 دلیل برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

باگذشت سالها از اختراع دوربین مداربسته، بیش از صدها شرکت در حال تلاش برای شکستن بازار و به دست آوردن سهم قابل توجهی از دنیای این کسب و کار هستند

یکی از شرکت هایی که توانسته است 4 سال پیاپی رتبه نخست را کسب کند شرکت هایک ویژن ( Hikvision ) میباشد

شرکت هایک ویژن (Hikvision) یکی از این شرکت ها است که در تحقیق و توسعه بسیار سرمایه گذاری کرده است تا مشتریان خود را با فیلم های با کیفیت بالا که به راحتی در هر زمان خاص قابل دسترسی هستند، به مشتریان خود ارائه دهند.

 دستگری مجرمین 

برای حل جنایات، گرفتن مجرمان و کمک به آژانس های امنیتی و فیلمبرداری آنها در مقیاس وسیع،به دوربین مداربسته با قابلیت بالا همچون دوربین مداربسته هایک ویژن نیاز خواهند بود.

 نظارت بر ترافیک شهری 

امروزه به علت تحقیقات و نوآوری های مداوم، این دوربین برای ساختن دوربین های نابه هنگام که می تواند برای بسیاری از چیزها بخصوص نظارت بر ترافیک استفاده شود، پیش میرود.

 تشخیص چهره دقیق 

دوربین مداربسته هایک ویژن می تواند چهره اعضائی را که به طور منظم از یک درب یا درب ورودی استفاده می کنند را اسکن کنند و دسترسی به غریبه ها را مسدود کنند تا اینکه تأیید درست انجام شود. همچنین می تواند اثر انگشت را با استفاده از داده های بیومتریک ارائه شده به سیستم برای دسترسی به امنیت بهتر اسکن کند.

 تشخیص ورود و خروج 

همچنین می تواند برای یک بازاریاب که می خواهد بداند آیا تعداد افرادی که از مغازه یا بازار دیدن می کنند چقدر است !، برای دستیابی به یک کمپین بازاریابی از Heatmap در دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده می کنند.

 قابل نصب در وسایل عمومی + ضبط ویدیو 

از بعضی دوربین مداربسته هایک ویژن می توان در وسایل حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه خصوصی با فضای ذخیره سازی کافی برای گرفتن هر لحظه ای که در خودرو اتفاق افتاده است، نصب کرد.

5 دلیلی برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن !

با شبکه IP آن می توانید از دوربین در هر نقطه از جهان تصاویر آن را به طور زنده مشاهده کنید. و همچنین تصاویر ضبط شده را روی موبایل مشاهده کنید

هایک ویژن بر اساس سیستم دوربین آنالوگ و HD ساخته شده است که به شما امکان می دهد صدای مطلوب و همچنین کیفیت تصویر واضح را ببینید.

برنامه نویسی پیشرفته هایک ویژن این اجازه را می دهد فیلم های با کیفیت بسیار بالاتری را نسبت به اکثر سیستم های دوربین در جهان تولید کند.

با توجه به سرمایه گذاری عظیم آن در تحقیق و توسعه دوربین ها، برخی از این دوربین ها می توانند با رزولوشن تصویر  3860 × 2160 پیکسل ضبط کنند.

سیستم های هایک ویژن با رمزگذاری های ویدئویی و رمزگشاها برای ارسال و دریافت اطلاعات ویدئویی نسبت به بقیه سیستم ها امن تر هستند

دوربین های هایک ویژن می تواند به عنوان یک سیستم زنگ خطر یا سیستم کنترل که دسترسی به شبکه امنیت داخلی و خارجی را دارد نظارت کند.

همچنین لازم به ذکر است که شرکت هایک ویژن برند تجاری شماره یک در 20 کشور است که شامل ایالات متحده، کانادا و پنج کشور اروپایی است.