Previous 1 2 3 4 5 6 Next 

دوربین تحت شبکه (IP) هایک ویژن

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

در واقع همان دوربین آی پی هایک ویژن است که به شکل دوربین ip نیز نمایش داده می شود و به آن ip camera نیز گفته می شود. در این نوع از دوربین های هایک ویژن انتقال اطلاعات و تصاویر از طریق فضای شبکه اینترنت صورت می گیرد در صورتی که در مدل های دیگر دوربین مداربسته هایک ویژن مانند دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی از فضای شبکه اینترنت برای انتقال اطلاعات استفاده نمی شود. به عبارت دیگر میتوان گفت که دوربین تحت شبکه هایک ویژن، پردازشگری کوچک درون خود دارد که همانند یک کامپیوتر عمل می کند. این نوع دوربین ها به کمک حسگری که در داخل آن تعبیه شده است، اطلاعات را دریافت می کنند و سپس تصاویر را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و به کمک کابل های شبکه اطلاعات را به دستگاه ضبط کننده منتقل می نماید. لازم به ذکر است که دوربین آی پی هایک ویژن در مقایسه با دوربین انالوگ و اچ دی از قیمت بالاتری برخوردار است و برای تهیه آن باید هزینه بیشتری پرداخت شود. اما از سوی دیگر اصلی ترین مزیت دوربین مداربسته تحت شبکه نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ محدود نبودن کیفیت تصویر آن می باشد کیفیت این دوربین ها بالاتر می باشد و کابل کشی انها نیز اسان تر صورت می گیرد. از آنجایی که این نوع دوربین کابل کشی آسان تری دارد برای کسانی که می خواهند کابل کشی با سهولت بیشتری انجام شود، مناسب تر می باشد و از سوی دیگر کسانی که دارای شبکه کامپیوتری در محیط مورد نظر خود هستند و می خواهند که انتقال اطلاعات دوربین را تحت شبکه انجام دهند نیز می توانند ازاین دوربین استفاده کنند که در همه این مواقع، دوربین آی پی هایک ویژن بهترین انتخاب خواهند بود.

انواع دوربین آی پی هایک ویژن چیست؟

دوربین های تحت شبکه هایک ویژن به صورت کلی به سه دسته تقسیم می شوند که این سه دسته از قبیل زیر هست

 دام  این نوع دوربین ها بدنه ای گنبدی شکل دارند و از نظر  ظاهری زیباتر از بقیه مدل ها هستند که برای استفاده در محیط های مسقف طراحی شده اند.

 بولت  این نوع دوربین های هایک ویژن شبکه ای، استوانه ای  شکل هستند و برای استفاده در محیط های باز و بر روی دیوار ها طراحی شده اند.

 اسپید دام  این نوع دوربین ها نیز دارای قابلیت چرخش 360 درجه هستند و علاوه بر آن از قابلیت زوم اپتیکال و دیجیتال نیز برخوردارند که آنها را در گروه دوربین های مجهز به تکنولوژی های پیشرفته در نظر می گیرند.

مشخصات دوربین IP هایک ویژن

• ویدئو با وضوح تصویر بالا
• دارای LED های مادون قرمز
• گزینه‌های ذخیره‌سازی
• قابلیت زوم دیجیتال با کیفیت بالا
• کاهش هزینه های کابل کشی در پروژه ها
• امکان اتصال شبکه بدون کابل و از طریق وای فای
• ویژگی های هوشمند نظیر تشخیص حرکت، تشخیص عبور از خط، تشخیص نفوذ، تشخیص چهره و غیره
• پشتیبانی از PoE امکان ارسال همزمان برق و تصویر بر روی کابل شبکه

دوربین آی پی هایک ویژن برای چه مواردی مناسب است؟

به صورت کلی این نوع دوربین ها در تمامی مکان ها مناسب می باشد ، اما در صورتی که بخواهید تصاویر با کیفیت تری از محیط تهیه کنید، استفاده از دوربین ip هایک ویژن که دارای لنز متغیر می باشد، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

خرید دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

برای خرید دوربین تحت شبکه هایک ویژن با گارانتی 24 ماه شرکت پارس ارتباط افزار میتوانید با ما نماینده رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن  تماس بگیرید ما برای مشاوره و راهنمایی مشخصات محصولات هایک ویژن در خدمتتان هستیم.