DS-2CE76H0T-ITPFS
Previous 1 2 3 Next 

دوربین مداربسته آنالوگ Turbo HD هایک ویژن

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن

دوربین آنالوگ توربو اچ دی (Turbo HD) هایک ویژن یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت هایک ویژن است که نسبت به سیستم های آنالوگ قدیمی بسیار با کیفیت تر و محبوب تر است. دوربین های آنالوگ هایک ویژن Turbo HD که مخصوص کاربران آنالوگ هستند طراحی شده اند که سیستم نظارت با کیفیت بالا را می خواهند، بدون ارتقاء به دوربین های IP یا حتی جایگزینی ساختار کابل کشی موجود، امکان فیلم برداری با وضوح بالا را فراهم می کنند. دوربین های Turbo HD هایک ویژن از فناوری High Definition Transport Video Interface (HD-TVI) پشتیبانی می کنند که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای فشرده نشده و با وضوح بالا را از طریق کابل کواکسیال حتی تا فاصله ی بیش از 400 متر با کیفیت فوق العاده و وضوح بالا ارسال کنند.

مشخصات دوربین توربو اچ دی هایک ویژن

  •  ویدئو با وضوح تصویر بالا
  •  تصویربرداری بهتر در شب و نور کم دارای LED های مادون قرمز
  •  گزینه‌های ذخیره‌سازی
  •  دسترسی از راه دور امکان دیدن تصاویر ضبط شده توسط تلفن همراه یا رایانه
  •  استفاده بهینه از فضای هارد
  •  اعلان و هشدار دستگاه
  •  دارا بودن تشخیص همزمان

دوربین مدار بسته آنالوگ Turbo HD با چه دستگاه ضبطی سازگاری دارد؟

دوربین مداربسته آنالوگ توربو اچ دی هایک ویژن سازگار با تمامی دستگاه های ضبط کندده با هر برندی می باشد. در نتیجه اگر شما دستگاه ضبط کننده ای غیر از برند هایک ویژن داشته باشید، نیاز به تعویض آن نمیباشد زیرا دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن به گونه ای طراحی شده اند که تمامی دستگاه های ضبط تصاویر را ساپورت می کنند.

محصولات Turbo HD چه ویژگی هایی دارد؟

محصولات توربو اچ دی هایک ویژن ویژگی های زیادی دارند، اما برخی از ویژگی‌های مهم آن‌ها عبارتند از

 کیفیت تصویر بالا  دوربین‌های توربو اچ‌دی از سنسورهای تصویر با کیفیت بالا استفاده می‌کنند، که امکان ضبط تصاویر با وضوح بالا را فراهم می‌کند.

 رزولوشن بالا  معمولاً این دوربین‌ها از رزولوشن‌های بالا، مانند 720p یا 1080p (Full HD) برخوردار هستند.

 استفاده از کابل‌های کواکسیال  از کابل‌های کواکسیال معمولی برای انتقال تصویر با کیفیت استفاده می‌کنند، که این امکان را به کاربران می‌دهد تا سیستم‌های مداربسته موجود خود را به سرعت به تکنولوژی توربو اچ‌دی ارتقاء دهند.

 دید در شب با تکنولوژی IR  اکثر دوربین‌های Turbo HD از تکنولوژی مادون قرمز (IR) برای فعال‌سازی دید در شب استفاده می‌کنند.

 تکنولوژی WDR  برخی از مدل‌ها از تکنولوژی WDR (وسیع‌النطاق) برای بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری متغیر استفاده می‌کنند.

 پشتیبانی از امنیت PoC  برخی از دوربین‌های مداربسته توربو اچ‌دی از تکنولوژی PoC (Power over Coax) پشتیبانی می‌کنند که امکان انتقال برق به دوربین از طریق کابل کواکسیال را فراهم می‌کند.

 پشتیبانی از ذخیره‌سازی محلی  دوربین‌های توربو اچ‌دی معمولاً با دستگاه‌های DVR (Digital Video Recorder) یا NVR (Network Video Recorder) سازگار هستند.

 مقاوم در برابر عوامل محیطی  بسیاری از مدل‌ها دارای استانداردهای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند، که این امکان را فراهم می‌کند که در شرایط محیطی مختلف استفاده شوند.

 قابلیت‌های هوشمند  برخی از مدل‌ها از قابلیت‌های هوشمند مانند تشخیص حرکت و اعلان‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند.

خرید دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن

برای خرید دوربین آنالوگ هایک ویژن با گارانتی 24 ماه شرکت پارس ارتباط افزار میتوانید با ما نماینده رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن  تماس بگیرید ما برای مشاوره و راهنمایی مشخصات محصولات هایک ویژن در خدمتتان هستیم.