به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

راهکار های Easy IP هایک ویژن کدامند ؟

راهکار های Easy IP هایک ویژن کدامند ؟

هایک ویژن تهران

نظارت تصویری نباید پیچیده باشد. پیشرفت های تکنولوژی در هر گوشه از زندگی ما روز به روز بیشتر کاربرپسند و ساده می شوند.این واقعیت در صنعت امنیت نیز صدق می کند. آنچه یک سیستم امنیتی را کارآمد می سازد استفاده از اجزای مناسب در جاهای مناسب است.

هایک ویژن برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط که دارای محدودیت های مالی و زمانی می باشند.به بهترین راهکارها دست یافته است.

شامل EasyIP و EasyIP2.0+

راهکار های EasyIP هایک ویژن کدامند؟

برای آن دسته از کاربرای که با نسخه های قبلی EasyIP آشنایی دارند این راهکارها روش های آماده و توسعه یافته ای هستند که با تکیه بر اجزای استوار و قابل اعتماد و ویژگی های پیشرفته ، دارای عملکرد بسیار عالی می باشند.

راهکارهای EasyIP هایک ویژن حقیقتا راه ساده ای برای داشتن امنیت بیشتر هستند. 

در سال 2012 میلادی، هایک ویژن اولین نسخه از راهکار EasyIP را ارائه داد که تاثیر چشمگیری بر صنعت نظارت تصویری داشت . راهکار EasyIP 1.0 ، از کدک H.264 استفاده استفاده می کرد و دوربین مداربسته 1.3 ، 2 ، و 3 مگاپیکسلی ارائه می داد.
متخصصین عرصه امنیت در سرتاسر جهان از مزایای این سیستم با کمترین هزینه و نصب ساده بهره می بردند و رضایت مشتریان در سطح بسیار بالایی جلب شده بود.

هایک ویژن به نیاز روزافزون این راهکار شناخته شده پاسخ داد و تکنولوژی های پیشرفته بیشتری را در سال 2014 به کار برد. نتیجه راهکار EasyIP2.0 بود که از کدک H.264+ استفاده می کردو دوربین مداربسته 2 و 4 مگاپیکسلی ارائه می داد.

علاوه بر این در نسخه 2.0 امکانات جدیدی مانند 120dB WDR ، خدمات ابری رایگان گنجانده شد که قابلیت مدیریت توسعه یافته را در کاربران قرار میداد. اما این پایان کار هایک ویژن نبود.

اکنون با سری محصولات بروز شده EasyIP 2.0+ و EasyIP 3.0 ، کیفیت راهکاری نظارت تصویری هایک ویژن برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط به سطح بالای ارتقاء یافته است. هر دو راهکار از تکنولوژی فشرده سازی منحصر به فرد هایک ویژن تحت عنوان H.264+ بهره می برند که پهنای باند مورد نیاز را کاهش داده باعت توسعه منابع ، افزایش رزولوشن تصویر به 4K و POE پیشرفته می شود که محدوده تصاویر ویدیویی شما را تا دوردست ها ادامه می دهد.

راهکار EasyIP 3.0 علاوه بر این ها با استفاده از تکنولوژی Darkfighter تصویر دقیق و شفافی در شب ارائه می دهد. و عملکرد های VCA بیشتری در اختیار کاربر می گذارد.

اگر می توانستید پهنای باند را کاهش دهید، ملزومات ذخیره سازی را کم کنید و عملکرد کلی سیستم را با یک کدک قابل اعتماد و پیشرفته بهبود بخشید زمان ، پول و منابع بیشتری ذخیره می کردید. چرا این کار را نکنید ؟تکنولوژی فشرده سازی منحصر بفرد هایک ویژن همه این کارها را انجام میدهد.   

رزولوشن تصاویر را تا 4K بالا ببرید و دقیق ترین تصاویر ممکن را به دست آورید. نحوه کار بدین صورت است.

 

تکنولوژی  4K

به تازگی ، دوربین مداربسته نظارتی با وضوح تصویر بسیار بالا رزولوشن 12 مگاپیکسل را به صنعت امنیت معرفی کرده اند. اگرچه رزولوشن 4K عموما به دلیل مصرف بالای پهنای باند و حجم زیاد فضای ذخیره سازی ، نیاز به توسعه بیشتر دارد تا کاربرد آن گسترده شود.

یکی از پیشرفت های شاخص در این زمینه ارائه کدک H.265+ توسط شرکت هایک ویژن است، به طوریکه پردازش داده ها را بهینه و نظارت تصویری با رزولوشن 4K را ساده می کند و در نهایت ، پیکسل هایی با وضوح بالا و شفاف ایجاد خواهد کرد

مجهز به تکنولوژی Darkfighter 

شب را به روز تبدیل کنید ! حتی چهره ها بطور واضح قابل شناسایی هستند.

(VCAS (VIDEO CONTENT ANALYTICS

تجزیه و تحلیل محتوای ویدیویی (VCA) دیگر فقط مختص سیستم های امنیتی رده سازمانی و اینتر پرایز ارائه نمیشود. راهکار EasyIP3.0 و VCA را برای امنیت رده SMB ( کسب و کارهای کوچک تا متوسط ) نیز در دسترس قرار داده است. متصدی امنیت می تواند از ابزار جستجوی هوشمند برای آشکار سازی VCA و رویداد هشدار ، و از عملکرد بازپخش هوشمند برای پخش مجدد صحنه های گرفته شده از موقعیت های اضطراری مورد نظر عبور از خط ورود غیر مجاز و چهره ها استفاده نماید.

سایر ویژگی ها

راهکار EasyIP3.0 دارای نصبی ساده و عملکردی مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی شده و دارای اجزای قابل اطمینان و پشتیبانی قدرتمند می باشد. با ویژگی های پشتیبان گیری خودکار (Auto backup) از شبکه و خدمات ساده اتصال اینترنتی ، یک سیستم امنیتی قدرتمند می تواند به سرعت و بی وقفه وارد عمل شود.