به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

معرفی انواع سیستم دوربین مداربسته برای محافظت از خانه شما

معرفی انواع سیستم دوربین مداربسته برای محافظت از خانه شما

هایک ویژن تهران

سیستم های دوربین مداربسته  یک راه عالی برای محافظت از خانه یا محل کار شما هستند. اما با وجود این همه سیستم مختلف، چگونه می‌توانید سیستم مناسب خود را انتخاب کنید؟

در این مقاله ، سیستم های دوربین مدار بسته چیست و چگونه کار می کنند، توضیح خواهیم داد.

همچنین انواع دوربین‌های مداربسته ، DVR، NVR و سایر دستگاه‌های مرتبط را که یک سیستم کامل را تشکیل می‌دهند، بررسی خواهیم کرد.

در نهایت، نکاتی را که باید قبل از خرید یک سیستم در نظر داشته باشید و همچنین راه‌هایی برای یافتن بهترین قیمت در این محصولات مورد بحث قرار می‌دهیم.

دوربین مداربسته یسیستمی از دوربین هایی است که در مناطقی مانند منازل و ادارات برای نظارت بر منطقه برای اهداف امنیتی نصب می شوند.

اما چگونه می توان سیستم های دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب کرد؟ کجا میشه نصبش کرد؟ چه نوع دوربینی باید بخرید، DVR، NVR و غیره؟

چقدر برای من هزینه می کنند؟ همه اینها سوالات خوبی هستند که باید قبل از سرمایه گذاری در سیستم دوربین امنیتی بپرسید . پس بیایید شروع کنیم!

دوربین های مداربسته یکی از مهم ترین ابزارها برای افزایش امنیت در خانه یا محل کار شما می باشد. اما، قبل از اینکه بتوانید سیستم های دوربین مدار بسته را نصب کنید، تحقیقات زیادی وجود دارد که باید قبل از آن انجام شود.

این پست به شما کمک می کند تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند و نکات مفیدی در مورد نحوه انتخاب سیستم های دوربین مدار بسته مناسب برای نیازهای خود ارائه دهد!

آشنایی با سیستم دوربین مداربسته

دوربین مداربسته سیستمی از دوربین هایی است که در مناطقی مانند منازل و ادارات برای نظارت بر منطقه برای اهداف امنیتی نصب می شوند. اما چگونه می توان سیستم دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب کرد؟ کجا میشه نصبش کرد؟ چه نوع دوربینی باید بخرید، DVR، NVR و غیره؟ چقدر برای من هزینه می کنند؟ همه اینها سوالات خوبی هستند که باید قبل از سرمایه گذاری در سیستم های دوربین مدار بسته بپرسید. پس بیایید شروع کنیم!

انتخاب سیستم‌های دوربین مداربسته مناسب

انواع مختلفی از سیستم‌ها وجود دارد که تنها یک سیستم کامل وجود ندارد! در این پست وبلاگ، ما در مورد اینکه این سیستم ها مستلزم چه چیزی هستند بحث خواهیم کرد و نکاتی را در مورد اینکه چگونه بهترین سیستم شخصی خود را پیدا کنید، ارائه خواهیم داد.

سیستم دوربین مدار بسته چیست؟

سیستم‌های دوربین امنیتی برای نظارت بر یک منطقه برای اهداف امنیتی و ضبط فیلم زنده طراحی شده‌اند تا در صورت وقوع هر گونه حادثه قابل پخش باشد. این دوربین‌ها یا می‌توانند توسط انسان نظارت شوند یا با تشخیص حرکت راه‌اندازی شده‌اند و مجهز به ضبط روی برد هستند که همه رویدادها، از جمله حرکت شناسایی شده در محدوده خود را ذخیره می‌کند.

 انواع دستگاه های موجود در این سیستم از DVR های تایم لپس، NVR های Onvif گرفته تا انواع مختلف دوربین های ویدئویی دیجیتال مانند دوربین های IP زوم پان شیب (PTZ) و همچنین دوربین های آنالوگ متفاوت است.

دوربین مداربسته چطور کار می کنند؟

اینجاست که همه چیز فنی می شود اما نه خیلی زیاد! دوربین مداربسته از یک لنز، یک آینه و یک حسگر تصویر تشکیل شده است. سپس دوربین فیلمی را که ضبط می‌کند به دستگاه دی وی آر یا ان وی آر شما ارسال می‌کند، جایی که می‌توانید آنچه را که در هر نقطه از جهان اتفاق می‌افتد نظارت کنید!

همه این‌ها سیستم‌های دوربین مداربسته کامل شما را تشکیل می‌دهند گزینه‌های مختلفی برای انتخاب نوع دستگاهی که برای سیستم شما مناسب‌تر است وجود دارد، اما ما اکنون به برخی از اصول اولیه می‌پردازیم تا همه مخفف‌هایشان را بدانند.

 دوربین ها به دو شکل اصلی هستند. آنالوگ یا دیجیتال که هر کدام اهداف خاصی دارند - بیایید آنها را تجزیه کنیم! دوربین های آنالوگ دهه هاست که وجود دارند زیرا ارزان هستند اما فاقد ویژگی های باکیفیت مانند دید در شب هستند.

دوربین های دیجیتال برعکس هستند. آنها گران هستند اما همه آخرین ویژگی ها مانند دید در شب را ارائه می دهند. همچنین تشخیص حرکت که برای گرفتن مزاحمان عالی است!

دستگاه های دی وی آر نیز در دو نوع عرضه می شوند. PTZ و آنالوگ که برای ضبط فیلم در حال حرکت نیاز به منبع تغذیه ثابت دارند. NVR (ضبط‌کننده‌های ویدئوی شبکه) از راه دور از هر رایانه‌ای با اتصال به اینترنت قابل دسترسی است. آنها درست مانند سیستم های دوربین امنیتی بدون اتصال به هیچ دستگاهی به جز رایانه یا سایر تجهیزات الکترونیکی تحت شبکه کار می کنند

سیستم‌های دوربین امنیتی در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، بنابراین مهم است که از قبل تحقیقات خود را انجام دهید! دو سیستم اصلی وجود دارد دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه.

یک دوربین آنالوگ تصاویر را با استفاده از کابل می گیرد در حالی که یک دوربین IP دارای قابلیت شبکه از طریق اتصالات کابل WiFi یا اترنت است. دوربین های IP به دلیل هزینه بسیار کمتر و قابلیت مشاهده از راه دور محبوبیت بیشتری دارند.

کجا می توان دوربین های امنیتی را نصب کرد؟

سیستم های دوربین مدار بسته را می توان در خانه، محل کار و یا هر مکان دیگری که برای شما مهم است نصب کرد! شما باید از قبل مساحت را اندازه بگیرید تا سیستم دوربین مداربسته کاملاً جا بیفتد.

انواع مختلفی از دوربین های مدا بسته بسته به نحوه نظارت بر منطقه موجود است. لنزهای زاویه باز، لنزهای زوم و حتی دوربین هایی با دید در شب وجود دارد!

هدف از نصب دستگاه ضبط تصاویر

دستگاه‌های DVR یا یک ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال همه ضبط‌های شما را در فضای هارد دیسک ذخیره می‌کنند، بنابراین قبل از نصب، مطمئن شوید که فضای کافی دارید! NVR مخفف ضبط کننده ویدیوی شبکه است و روی یک HDD بزرگ که به شبکه ای مانند اینترنت متصل است ضبط می کند.

قیمت های بسیار متفاوتی برای این محصولات وجود دارد، بنابراین مهم است که از قبل تحقیق کنید! قبل از خرید هر چیزی مطمئن شوید که می‌دانید چه می‌خواهید و همیشه از بیش از یک ارائه‌دهنده دوربین مداربسته مانند هایک ویژن تهران قیمت بگیرید.