به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته هایک ویژن

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

با پیشرفت تکنولوژی شرکت هایک ویژن هم نیز به دنبال ارائه راهکارهای امنیتی میباشد

هوش مصنوعی هم یکی از مسائلی است که در محصولات الکترونیکی همانند دوربین مداربسته استفاده میشود . امروز قصد داریم راجب کاربرد هوش مصنوعی در دوربین مداربسته هایک ویژن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مزایای هوش مصنوعی

 الگوریتم هوشمند سنتی 

تعدادی از دستگاه های نظارت تصویری و داده های منحصر به فرد هر دو به سرعت افزایش می یابد در حال حاضر الگوریتم هوشمند سنتی همچنان تنها بر روی سطح عمل می کند. از سیستم های فعلی رنج می برند.

در الگوریتم هوشمند سنتی  روش های دریافت به صورت سطحی میباشد و با مدیریت در حجم بالای داده ها استفاده میشود، که در این وضعیت حاصل نتیجه پایین تر از نقطه مد نظر خواهد بود. این در حالی است که نیاز به داده ها با میزان حجم تولید شده توسط سیستم های حفاظتی در حال افزایش است.

 از عمق کم  تا عمق زیاد 

الگوریتمی برای یادگیری عمیق ساختاری بسیار عمیق تر از دو ساختار سه لایه از الگوریتم های سنتی دارد ،و سیگنال اصلی  از طریق لایه های پردازش عبور می کندو بعد درک جزئی (عمق کم) به یک انتزاع کلی (عمق زیاد) جایی که می توان یک شی را درک کرد میبرد.همین کار را نیز مغز انسان انجام میدهد، سیگنال اصلی از طریق لایه پردازش عبور می کند و در نهایت فهم ضعیف را به فهم دقیق تبدیل میکند،که می توان به طور کامل شی راتشخصیص داد.
 از ویژگی های مصنوعی  تا یادگیری ویژگی 

 یادگیری عمیق به مداخله دستی نیاز ندارد، بلکه به یک کامپیوتر برای تکثیر ویژگیها خود متکی است. بلکه ویژگی های بیشتر نیز وجود دارد که به طور دقیق تر تشخیص و طبقه بندی خواهد شد.

 از مزایای DEEP LEARNING میتوان از دقت بالاتر در مقابل Pattern تشخیص انسان، جلوگیری از قابلیت تاثیر پذیری و همچنین  توانایی پردازش و شناسایی ویژگی ها نام برد.

عوامل کلیدی یادگیری عمیق (DEEP LEARNING)

  • توسعه سریع پردازنده های گرافیکی
  • ابر رایانه ها
  • پردازش ابری
  • سیستم عامل های سخت افزاری با کارایی بالا


     

ویژگی های کلیدی یادگیری عمیق

تشخیص چهره تنها آغاز ویژگی برای DEEP LEARNING  است. با تجزیه و تحلیل است که راه حل  کسب و کار را در قرن آینده و با دقت بیش تری به صورت خودکار انجام می دهند، این تکنولوژی یک قدم بالاتر از هر چیزی است که شما می توانید آن را کنترل کنید.

فناوری درک عمیق هایک ویژن از شیوه ها و حرکات ناخوشایند در صحنه ای که سیستم های زنگ خطر را ایجاد می کند، فیلتر می کند، اطلاعات ضبط می شود و پایگاه داده را برای انجام وظایف متعدد امنیتی آماده می کند .همچنین در سیستم شمارش افراد و کسب و کارها برای بازاریابی بهتر کمک می کند. راهکارهای هایک ویژن در سطوح مختلف ارزش افزوده را اضافه می کند.

  •  تشخیص چهره
  • فیلتر هشدار دروغین
  • شمارش افراد
  • داده های ساختاری خودرو  ( تشخیص پلاک ، رنگ خودرو ، برند )
  • ویژگی تصویر بدن انسان

از تکنولوژی هوش مصنوعی در محصولات هایک ویژن در فرودگاه ،بخش های دولتی ،راه آهن ، کنترل مرزی و… استفاده میشود.

هایک ویژن محصولاتی را با قابلیت Deep Learning معرفی کرد، سری دوربین مداربسته هایک ویژن DeepInview که می توانند با دقت بالا یک انسان، وسیله نقلیه را پردازش و تشخیص دهند. سری دیگر NVR های هایک ویژن  DeepInmind است .