به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

ضبط تصاویر در نور کم و فناوری WDR هایک ویژن چگونه عمل می کند؟

ضبط تصاویر در نور کم و فناوری WDR هایک ویژن چگونه عمل می کند؟

هایک ویژن تهران

در بازار انواع برند های دوربین مداربسته موجود میباشد و کیفیت تصویر مناسبی نیز دارد اما همه دوربین ها نمیتوانند پاسخگو تمام نیاز های مشتریان باشند به عنوان مثال برای مشتریان دید درشب بسیار مهم است و اکثر دوربین ها دید درشب مناسبی ندارند و نمیتوانند وضوح کامل تصویر داشته باشند به این معنا که نمیتوانند پلاک ماشین که بسیار اهمیت دارد را بخوانند اما دوربین برند هایک ویژن با فناوری WDR هایک ویژن برای این مشکل دوربین های را تولید کرده که در این مقاله به طور کامل به آنها میپردازیم پس با ما همراه باشید...

با فناوری WDR هایک ویژن در نور کم تصویر واضح ببینید

اکثر اوقات نیاز به تصاویر واضح در محیط های کم نور وجود دارد ،هنگام ارتکاب جنایاتی مانند سرقت از فروشگاه و سرقت وسیله نقلیه ، مجرمان قطعاً ترجیح می دهند در زیر تاریکی پنهان شوند . بنابراین برای جلوگیری و مقابله با جرم داشتن دوربین های مداربسته که بتوانند فیلم های با کیفیت و قابل تشخیص را در انواع شرایط نوری ، به ویژه در تاریکی به تصویر بکشند بسیار مهم است.

برای سالها ، پیشرفت در فن آوری سنسور و الگوریتم های افزایش تصویر به نظارت بهتر در شرایط کم نور کمک کرده است. علاوه بر روشنایی مادون قرمز ، از دیگر امکانات قابل استفاده می توان به افزودن نور مرئی در مجاورت میدان دید ، استفاده از تقویت کننده های تصویر ، لنزهای کم نور و دوربین های حرارتی اشاره کرد. 

نور کم به معنای پایین بودن 0.002 لوکس است - این شرایط همان شب صاف و بدون ماه است. بسیاری از دوربین های نظارتی که امروزه برای عملکرد کم نور ساخته شده اند ، با استفاده از اپتیک بهتر و سنسورهای پیشرفته می توانند تصاویر قابل استفاده و با کیفیت ارائه دهند. به بیان ساده تر ، لنزهای مورد استفاده در نتیجه نور را تا حد ممکن به سنسور تصویر می رسانند. 

دوربین های DarkFighter با داشتن یک سنسور CMOS اسکن پیشرو در ابعاد بزرگ و با دیافراگم F0.95 فوق العاده بزرگ ، می توانند تصاویر عالی با رنگ بالا را تا 0.002 لوکس ارائه دهند. 
 

نظارت بر شهر با دوربین DarkFighter هایک ویژن

افزایش میدان دید این دوربین مداربسته به عوامل امنیتی اجازه می دهد تا اطراف خود را تغییر داده و یک منطقه از توجه را تحت پوشش قرار دهند ، به ویژه برای نظارت بر خیابان های شهر و محیط های باز مانند بندرها ، میادین ، ​​پارکینگ ها و غیره بیشتر مورد استفاده قرار میگیرید

در تاریکی مطلق تصویر فوق العاده داشته باشید

وقتی نور محیط صفر باشد ، یک گزینه استاندارد برای صنعت وجود دارد استفاده از دوربین های مادون قرمز. تولیدکنندگان دوربین های امنیتی دوربین های شبانه روزی واقعی ایجاد کرده اند که در صورت افت سطح نور به صفر لوکس ، نورگیرهای IR را برای گرفتن تصاویر تک رنگ اضافه می کنند. به طور خاص روشن کننده های مادون قرمز نور مادون قرمز منتشر می کنند که توسط اشیا منعکس می شود و بیشتر توسط سنسور دوربین جمع می شود تا یک تصویر واضح ، سیاه و سفید ایجاد کند.

امروزه ، اکثر قریب به اتفاق دوربین های موجود در بازار با LED IR داخلی ساخته می شوند. اما اگر می خواهید یک قدم جلو بروید ، باید به محدوده دوربین هایک ویژن DarkFighterX توجه کنید . بر اساس چشم انسان ، این دوربین ها از یک لنز استفاده می کنند که دارای دو سنسور است: یکی برای تصویربرداری با اشعه ماورا بنفش - روشن و واضح بودن تصاویر فیلم را تضمین می کند و دیگری برای نور مرئی - امکان تولید تصاویر ویدئو به صورت کامل و زنده را فراهم می کند. هر دو سیگنال با هم کار می کنند تا در شرایط نوری کمتر از 0.0005 لوکس یک تصویر واحد ، روشن و تمام رنگی ایجاد کنند. در نور صفر ، دوربین ها نور تکمیلی مخلوط را برای ارائه تصاویر رنگی فعال می کنند.

درصد خطا به صفر میرسد

روشی که دوربین های حرارتی "می بینند" به آنها امکان می دهد تا با دقت بالا حرکت را انجام دهند و به عوامل امنیتی نگاه به اشیا، ، وسایل نقلیه و افراد متجاوز می اندازند. دوربین های حرارتی همراه با فناوری تجزیه و تحلیل محتوای ویدیویی (VCA) ، می توانند طیف وسیعی از راه حل های امنیتی محیطی ، مانند تشخیص عبور از خط و تشخیص نفوذ را ارائه دهند. این بدان معنی است که آنها به راحتی می توانند متجاوزانی را که از طریق بوته ها یا زیر پوشش تاریکی کامل در حال حرکت هستند ، تشخیص دهند.

ممنون که با ما همراه بودید جهت خرید محصولات و توضیحات بیشتر نیز میتوانید با نمایندگی هایک ویژن تماس بگیرید تا همکاران ما بتوانند شما را به طور کامل راهنمایی کنند .