به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

دوربین های مداربسته خانگی را کجا قرار دهیم؟

دوربین های مداربسته خانگی را کجا قرار دهیم؟

هایک ویژن تهران

یکی از راه های افزایش امنیت خانه نصب سیستم دوربین مداربسته خانگی است سیستم دوربین مداربسته که به عنوان CCTV نیز شناخته می شود، راه حلی است که به صاحبان خانه اجازه می دهد تا با کمک دوربین ها، مانیتورها و ضبط کننده ها، مراقب اتفاقات داخل و اطراف خانه یا محل خود باشند.

بنابراین معمولاً از این گونه سیستم ها برای بازدارندگی و کشف مجرمان و همچنین برای ثبت جرم و ارائه مدارک در تحقیقات در صورت نیاز استفاده می شود.

نحوه عملکرد سیستم دوربین مدار بسته به نوع دوربین هایی که مالک استفاده می کند بستگی دارد. آنها معمولاً دو نوع دوربین را تشخیص می دهند آنالوگ و تحت شبکه. به عبارت دقیق تر، اصطلاح دوربین مداربسته بیشتر در مورد دوربین های مداربسته آنالوگ استفاده می شود.

هنگام خرید دوربین مداربسته خانگی باید به چند نکته توجه کرد

 کیفیت ویدیو   همانطور که می دانید وضوح بالای دوربین تصاویر واضح تری را ارائه می دهد. برای بهترین کیفیت تصویر، دوربین های مداربسته خانگی با وضوح 1080p یا بالاتر را در نظر بگیرید.

 دید در شب    این یکی از مهم ترین ویژگی ها برای دوربین های فضای باز است. فناوری مادون قرمز (IR) می تواند واضح ترین تصاویر دید در شب را تضمین کند.

 توابع زوم   برای داشتن بهترین دید بدون نیاز به تغییر موقعیت دوربین، باید یک دوربین مداربسته با قابلیت شیب و زوم کنترل از راه دور تهیه کنید.

 کنترل از راه دور   بسیاری از دوربین های مداربسته می توانند فید را به دستگاه تلفن همراه شما پخش کنند. این یک ویژگی ارزشمند برای هر کسی است که می خواهد محل خود را در هر زمان و از هر کجا بررسی کند.

 این روزها انواع مختلفی از دوربین ها موجود است دام, بولت, اسپیددام و غیره. هر یک از این انواع برای یک هدف و مکان خاص بهتر است. به عنوان مثال، یک دوربین با زاویه باز می تواند نقاط متعددی را پوشش دهد و نیاز به دوربین های اضافی را کاهش دهد.

با این وجود، چنین دوربین هایی معمولا جزئیات کمتری را ثبت می کنند و همه چیز را کوچکتر نشان می دهند. بنابراین، دوربین‌های نظارتی در مکان‌های خوب می‌توانند

  • جلوگیری از دزدان احتمالی
  • شناسایی متجاوزانی که دوربین ها را نادیده می گیرند
  • مدرک ارائه کنید

دوربین های مداربسته خانگی را برای بیشترین بازدهی در کجا قرار دهیم؟

 درهای جلو 
یک سوم سارقان از درب ورودی ساختمان وارد خانه ها می شوند. بنابراین، بهترین راه برای محافظت از ورودی اصلی خانه (و ثبت چهره مهاجم) این است که دوربین را کمتر از 2 متر به بالا قرار دهید و آن را با زاویه به سمت پایین بگیرید.

 درهای جانبی و پشتی 
حدود یک چهارم سارقان شانس خود را در درهای کناری یا پشتی ملک مسکونی امتحان می کنند. از آنجایی که دومین نقطه پرطرفدار برای ورود مزاحمان است، باید دومین دوربین مداربسته خود را در اینجا نصب کنید.

 پنجره ها 
یکی دیگر از نقاط محبوب برای شکستن، پنجره های طبقه اول است که معمولاً پنجره های خارج از خیابان است. این سومین مکان برای محافظت با سیستم دوربین مداربسته خانه شما است.

 گاراژها و راهروها 
حدود 9 درصد از سارقان می توانند از طریق گاراژ مجاور وارد شوند. بنابراین، قرار دادن یک دوربین امنیتی در فضای باز در بالای راهرو یا درب های گاراژ می تواند به شناسایی فعالیت های مشکوک کمک کند.

 راه پله ها 
اگر در ساختمان شما زیرزمین ها یا بالکن هایی با راه پله وجود دارد که به نقاط ورودی منتهی می شود، به فکر قرار دادن دوربین روی پله ها باشید.

 مناطق مشترک 
اگر یک سارق موفق به ورود به خانه شما شود، احتمالاً در مکان های خاصی مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب به دنبال اشیاء قیمتی می شود. مطمئن شوید که دوربین های نظارتی را برای نظارت بر مناطق مشترک و راهروهای منتهی به چنین مناطقی نصب کنید.

هایک ویژن تهران یک ارائه دهنده باتجربه دوربین مدار بسته است و مفتخر است که در هنگام ارائه راهکارهای امنیتی برای مشتریان خود با هایک ویژن همکاری می کند. این به ما امکان می دهد دوربین های امنیتی مقرون به صرفه و سایر تجهیزات را با بهترین کیفیت موجود در بازار را برای منازلتان ارائه دهیم.همکاران من در هایک ویژن تهران شما را در نصب دوربین مداربسته برای منازلتان راهنمایی می کنن.