به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

دوربین مداربسته بی سیم هایک ویژن

دوربین مداربسته بی سیم هایک ویژن

هایک ویژن تهران

دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن چگونه است؟ آیا دوربین مداربسته بدون سیم هیچ نیازی به برق ندارد؟ آیا به کار بردن دوربین بیسیم هایک ویژن توصیه می شود؟ انواع دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن چیست؟

با پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی در زمینه تولید دوربین مداربسته، امروزه با نسل جدید دوربین های مداربسته رو به رو هستیم که این دوربین ها، به دوربین بی سیم و یا دوربین مداربسته بدون برق معروف هستند.

شرکت هایک ویژن از سرددم داران تولید این نوع دوربین ها در جهان است که دوربین بی سیم خود را در انواع مختلفی به بازار جهانیان ارائه کرده است. با این وجود اگر مشتاق به دریافت اطلاعات در رابطه با دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن هستید، ما را در هایک ویژن تهران تا پایان این مطلب همراهی کنید.

دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن

دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن به دوربینی گفته می شود که بدون استفاده از برق هم میتواند به ضبط تصاویر بپردازید و فعالیت خود را انجام دهد. البته این دوربین مداربسته به صورت کامل از انرژی برق بی نیاز نیست بلکه نیروی مورد نیاز خود را به شکل غیر مستقیم دریافت می کند.

در این دوربین ها از یک منبع تغذیه مانند باتری به عنوان واسطه بین دوربین و انرژی برق استفاده می شود تا در شرایط مورد نیاز بتوان از توانایی ها و قابلیت دوربین مداربسته بهره مند شد.

انواع دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن چیست؟

شرکت هایک ویژن در تولید دوربین مداربسته بیسیم خود از 4 منبع تغذیه مختلف به شرح زیر بهره می برد

 باتری   رایج ترین و پرطرفدار ترین نوع دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن، آن دسته از دوربین هایی هستند که با استفاده از باتری فعالیت می کنند. باتری به کار رفته در این دوربین ها در داخل دوربین قرار می گیرد. این باتری ها به صورت شارژی هستند و شارژ خود را از نیروی برق دریافت می کنند.

باتری در دوربین مداربسته بی سیم هایک ویژن دارای دوام بسیار خوبی است و به مدت بسیار زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد و تعویض میتواند فعالیت خود را انجام دهد.

لازم به ذکر است که برای کاهش مصرف باتری در این دوربین ها، زمانی که جریان برق قطع می شود، دوربین فقط هنگامی که حرکتی را توسط سنسور های خود احساس کند، ضبط تصاویر را انجام می دهد تا در مصرف انرژی آن صرفه جویی شود.

 به کار بردن انرژی خورشیدی  مدل دیگر دوربین بیسیم هایک ویژن، با استفاده از یک پنل خورشیدی نیروی مورد نیاز خود را به دست می آورد. در این مدل یک پنل خورشیدی به منظور دریافت انرژی خورشید در بالای دوربین قرار داده می شود که انرژی خورشید را در خود ذخیره می کند و آن را به انرژی مورد نیاز برای دوربین مداربسته تبدیل می کند.

با این وجود دوربین می تواند بدون اتصال به برق تصویر برداری را انجام دهد. مشکلی که در استفاده از این دوربین ها وجود دارد، این است که آنها را فقط در محیط هایی که تابش خورشید به میزان کافی صورت می گیرد، میتوان استفاده کرد.

 استفاده از باتری پشتیبان  باتری پشتیبان نیز راهکار دیگری برای تامین انرژی دوربین مدابسته بدون سیم هایک ویژن است.

در این روش یک باتری پشتیبان در بین نیروی برق و دوربین قرار می گیرد، نیروی برق را دریافت می کند و آن را در خود ذخیره می نماید و سپس در مواقع مورد نیاز آن را در اختیار دوربین قرار می دهد.

 استفاده از ژنراتور برق  آخرین منبع تغذیه برای دوربین بیسیم هایک ویژن، ژنراتور برق است. ژنراتور معمولا در سازمان ها و ادارات بزرگی که دارای تعداد بسیار زیادی دوربین مداربسته هستند، به عنوان منبع تغذیه اضطراری استفاده می شود زیرا در این حالت باید انرژی زیادی برای دوربین ها تهیه شود.

دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری هستید، از مقالات دیگری که به شکل رایگان در اختیار شما قرار داده ایم استفاده کنید و اطلاعات خود را در رابطه با محصولات هایک ویژن افزایش دهید تا با ویژگی ها و قابلیت های دوربین مداربسته هایک ویژن به میزان بیشتری آشنا شوید.

در بخش محصولات هایک ویژن تهران میتوانید انواع مدل های دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن را ببینید و شرایط آنها را بررسی کنید.