به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

مقابله با هک دوربین مداربسته هایک ویژن

مقابله با هک دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

مقابله با هک دوربین مداربسته هایک ویژن را چگونه انجام دهیم؟ چگونه میتوان از خطر هک شدن دوربین مداربسته هایک ویژن در امان بود؟

امنیت در هر زمینه می تواند یک مساله بسیار مهم تلقی شود که با انجام دادن راهکارهایی در هر زمینه میتوان بخشی از امنیت را تامین کرد و آن را افزایش داد.

چرا ما هایک ویژن را برای سیستم دوربین مداربسته شما انتخاب می کنیم؟

همان طور که میدانید در بین تمامی وسایل و تجهیزاتی که با اینترنت در ارتباط هستند، دوربین های مداربسته ای که به وای فای و شبکه متصل می شوند نیز در معرض این خطر قرار دارند و امکان هک شدن آنها وجود دارد.

متاسفانه دوربین مداربسته هایک ویژن نیز از این مساله مستثنی نیست اما در مقایسه با برخی از برند های دیگر، شرایط امنیتی بهتری دارد و درصد هک شدن آن کمتر است.

برای اینکه شما هموطنان عزیز در صورت استفاده از دوربین هایک ویژن دچار مشکل نشوید و به خوبی بتوانید از دوربین مداربسته هایک ویژن تهیه شده استفاده کنید، این مطلب را در وب سایت هایک ویژن تهران برای شما فراهم کرده ایم.

مقابله با هک دوربین مداربسته هایک ویژن

برای اینکه بتوانید با هک شدن دوربین مداربسته در برند هایک ویژن و حتی سایر برند ها مقابله کنید، راهکارهای زیر را انجام دهید

 فعال کردن گزینه رمزنگاری اطلاعات   چنانچه بر روی دستگاه ضبط کننده تصویر و یا مودم شما، گزینه ENCRYPTION و یا رمزنگاری اطلاعات وجود دارد، آن را بر روی حالت فعال قرار دهید. با فعال کردن این گزینه می توانید یکی از راه های هک شدن را بر روی هکر ها ببندید و از دسترسی انها به سیستم جلوگیری کنید.

 استفاده از فایروال و آنتی ویروس   چنانچه از کامپیوتر و یا گوشی برای چک کردن دوربین مداربسته استفاده می کنید، حتما بر روی انها فایروال و آنتی ویروس نصب کنید تا از نفوذ بد افزار ها به سیستم خود جلوگیری کنید و مانع از هک شدن سیستم شوید.

 پرهیز از به کار بردن NVR و DVR دسته دوم   برای اینکه از خطر هک شدن در امان باشید، به شدت از به کار بردن دستگاه NVR و DVR دسته دوم اجتناب کنید. زیرا ممکن است که شما کاربر قبلی دستگاه را به خوبی نشناسید و این شخص بتواند با اطلاعاتی که از دستگاه شما در اختیار دارد، به سیستم شما دسترسی پیدا کند.

علاوه بر آن دستگاه های دسته دوم در مقایسه با سیستم های جدید از قابلیت های امنیتی کمتری برخوردار هستند.

 پرهیز از مصرف اینترنت عمومی برای متصل شدن به دوربین   اینترنت عمومی که در محیط های عمومی مانند: کافه، رستوران، خیابان و ... در دسترس قرار می گیرند، از امنیت برخوردار نیستند. اگر میخواهید که مقابله با هک دوربین مداربسته هایک ویژن

انجام دهید، به شدت از وصل شدن به دوربین مداربسته با این نوع اینترنت ها بپرهیزید و از انها اجتناب کنید تا خطر هک شدن شما را تهدید نکند.

 تغییر دادن اطلاعات پیش فرض NVR و DVR    زمانی که دستگاه NVR و DVR را تهیه کنید، حتما اطلاعات پیش فرض آن را تغییر دهید و اطلاعات مورد نظر خود را بر روی آن بگذارید. زیرا شرکت های تولید کننده، فروشندگان و ... ممکن است که از طریق این اطلاعات بتوانند سیستم شما را هک کنند و به آن نفوذ داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که در این زمینه امنیت دوربین هایک ویژن بسیار بالا است و شرکت هایک ویژن اطلاعات پیش فرض دستگاه ها را در اختیار دیگران قرار نمی دهد.

 به روز رسانی دوربین به شکل مکرر   سعی کنید که به صورت مکرر وب سایت رسمی دوربین هایک ویژن را چک کنید و در صورتی که اپدیت های جدید این محصول بر روی سایت موجود بود، با استفاده از آن دوربین خود را اپدیت کنید تا از خطر هک شدن در امان باشید.

زیرا اپدیت دوربین با این بسته های به روز رسانی، قابلیت های امنیتی جدید تر و قوی تری را بر روی دوربین شما فعال می کند.

حال که راه های مقابله با هک دوربین مداربسته هایک ویژن را اموختید و با انها آشنا شدید، حتما این مطالب را به کار ببرید و هر چه زودتر امنیت دوربین خود را افزایش دهید. در غیر این صورت خطر هک شدن دوربین مداربسته بیشتر شما را تهدید خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در هایک ویژن تهران در تماس باشید.