به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

کیفیت دوربین مداربسته هایک ویژن

کیفیت دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

کیفیت دوربین مداربسته هایک ویژن چگونه است؟ آیا دوربین هایک ویژن از نظر کیفیت گزینه مناسبی است؟

از زمانی که اولین دوربین مداربسته تولید شد تا کنون بیش از 70 سال می گذرد. اولین نسل از دوربین های مداربسته کیفیت بسیار پایینی داشتند و به صورت سیاه و سفید بودند.

کیفیت در این دوربین ها به گونه ای بود که به سختی امکان مشاهده وقایع و رویداد ها در تصویر وجود داشت.

اما از زمان پیدایش دوربین های جدید که کیفیت بسیار بالایی دارند، به راحتی می توان وقایع و رویداد ها را به واسطه دوربین مشاهده کرد. به گونه ای که برای مشاهده و بررسی جزئیات تصویر نیز مشکلی ایجاد نمی شود.

هایک ویژن یک برند تولید دوربین مداربسته است که به عنوان یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته در کشور شناخته می شود و کاربرد آن به حدی زیاد است که بازار را از آن خود کرده است.

در وب سایت هایک ویژن تهران قصد داریم که به صورت واضح تر به این مساله اشاره کنیم.

کیفیت دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن از نظر میزان کیفیت به دسته تقسیم بندی می شود که این دسته بندی ها به شرح زیر هستند

 دوربین مداربسته با کیفیت hd   دوربین های hd از کیفیت بسیار برخوردارند که وضوح تصویر آنها به میزان 1 مگاپیکسل است. دوربین های hd به صورت آنالوگ هستند و با تغییر فرکانس سیگنال خروجی می توانند تصاویری با کیفیت را ارائه دهند.

 دوربین مداربسته با کیفیت full hd   دوربین های full hd در مقایسه با دوربین های hd از کیفیت بیشتری برخوردار هستند و نسل جدید تری به حساب می آیند. این دوربین ها از رزولوشن 2 مگاپیکسل تا 5 مگاپیکسل را پشتیبانی می کنند و افراد می توانند بر حسب نیاز این مدل را در رزولوشن های مختلف تهیه کنند.

 دوربین مداربسته با کیفیت 4k   جدیدترین نسل از دوربین مداربسته هایک ویژن از نظر میزان کیفیت و وضوح تصویر، دوربین های 4k هستند که بیشترین میزان وضوح تصویر را دارند. کیفیت این دوربین ها 8 مگاپیکسل است. یعنی انها 3 مگاپیکسل بیشتر از آخرین مدل دوربین full hd وضوح تصویر دارند.

 کیفیت دوربین مداربسته هایک ویژن دید در شب  علاوه بر موارد ذکر شده در بخش های فوق، دوربین مداربسته دید در شب هایک ویژن نیز کیفیت های متفاوتی دارد. اولین نسل از دوربین های دید در شب به صورت سیاه و سفید بودند و وضوح تصویر آنها به میزان زیادی پایین بود به گونه ای که امکان تشخیص دادن اشیا و جزئیات و حتی چهره افراد به سختی ممکن بود. در بیشتر مواقع نیز این امکان در کل وجود نداشت.

اما انواع جدید دوربین مداربسته دید در شب هایک ویژن بسیار مناسب هستند و به شرح زیر می باشند

دید در شب exir 

در ساخت این دوربین ها از ای ای دی های قدیمی استفاده می شود که تمرکز بیش از حد نور در مرکز تصویر را ایجاد می کند و باعث از بین رفتن زاویه تاریک می شود. در مواردی که کیفیت تصویر برای شما اهمیت زیادی ندارد و به این مساله نیازی ندارید، به کار بردن دوربین اکسیر می تواند یک گزینه مناسب باشد.

دید در شب starlight 

این مدل از دوربین مداربسته می تواند تاری دید در شب را کاهش دهد و در مقایسه با دوربین اکسیر و کالر ویو در حد وسط قرار دارند. کیفیت این دوربین ها در حد متوسط مناسب است و بهتر است که برای کاربری نیمه حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

دید در شب colorvu 

این مدل از دوربین های دید در شب از بیشترین کیفیت برخوردار هستند و با کیفیت بسیار بالا تصاویر کاملا رنگی در طول شب و نور کم را ارائه می دهند. در نتیجه اگر کیفیت دوربین مداربسته هایک ویژن در شب برای شما مهم است، این مدل بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

کیفیت دوربین مداربسته هایک ویژن را در هایک ویژن تهران تحت بررسی قرار دادیم تا بتوانید با اطلاع از این مساله، یک دوربین مناسب بر حسب نیاز خود تهیه کنید و استفاده خوبی از آن داشته باشید.

در رابطه با تمام این مدل دوربین ها در وب سایت اطلاعات دیگری موجود است که می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. پس سایر مقالات را تحت بررسی قرار دهید و مطالعه آنها را از دست ندهید.